Hver uke mottar Sykehuspartner ca. 11.500 telefoner om brukerstøtte og feil. Vi vet at det er viktig for deg at du treffer rett kompetanse ut i fra hva du trenger hjelp til på første forsøk, helst uten å bli satt over.
Hva er endret?
Nå får du beskjed om å identifisere deg med en gang. Tast inn ansattnummeret ditt eller det private mobilnummeret ditt og avslutt med firkant-tast. Ikke noe av dette lagres, det er kun for oppslag så vi kan identifisere deg.
I tillegg har det blitt et eget tastevalg for passord og du kan få hele menyen lest opp på engelsk.
Slik ser menyen ut:
- Identifiser deg
- For passord, tast 0
- For passord til GAT eller Personalportalen, tast 1
- For alle andre passord, tast 2
- For IKT tast 1
- For spørsmål om generell IKT, tast 1
- For spørsmål om klinisk IKT, tast 2 (DIPS, Radiologi)
- For spørsmål om utstyrsleveranse, tast 3
- For spørsmål om Lønn, GAT, Personalportalen, Læringsportalen og andre HR systemer, tast 2
- For spørsmål om WebCruiter og Læringsportalen, tast 1
- For spørsmål om GAT, tast 2
- For spørsmål om Personalportalen, tast 3
- For spørsmål om Lønn, tast 4
- For spørsmål om Regional ERP tast 3
Dersom du skal ha tak i en navngitt person, kan du ringe sentralbordet på 32 23 53 00.