Mer effektiv brukerstøtte

Tastevalgene er oppdatert, slik at når du ringer 32 23 53 30 til Sykehuspartner brukerstøtte, vil du få raskere og bedre hjelp.

Illustrasjonsbilde fra brukerstøtte. Foto: Cicilie Hennig-Till

Hver uke mottar Sykehuspartner ca. 11.500 telefoner om brukerstøtte og feil. Vi vet at det er viktig for deg at du treffer rett kompetanse ut i fra hva du trenger hjelp til på første forsøk, helst uten å bli satt over.

Hva er endret?

Nå får du beskjed om å identifisere deg med en gang. Tast inn ansattnummeret ditt eller det private mobilnummeret ditt og avslutt med firkant-tast. Ikke noe av dette lagres, det er kun for oppslag så vi kan identifisere deg.

I tillegg har det blitt et eget tastevalg for passord og du kan få hele menyen lest opp på engelsk.

Slik ser menyen ut:

  • Identifiser deg
  • For passord, tast 0
    • For passord til GAT eller Personalportalen, tast 1
    • For alle andre passord, tast 2
  • For IKT tast 1
    • For spørsmål om generell IKT, tast 1
    • For spørsmål om klinisk IKT, tast 2 (DIPS, Radiologi)
    • For spørsmål om utstyrsleveranse, tast 3
  • For spørsmål om Lønn, GAT, Personalportalen, Læringsportalen og andre HR systemer, tast 2
    • For spørsmål om WebCruiter og Læringsportalen, tast 1
    • For spørsmål om GAT, tast 2
    • For spørsmål om Personalportalen, tast 3
    • For spørsmål om Lønn, tast 4
  • For spørsmål om Regional ERP tast 3

Dersom du skal ha tak i en navngitt person, kan du ringe sentralbordet på 32 23 53 00.